God Jul og Godt Nytt År!

Postet av Sørumsand IF den 22. Des 2016

Da er det ikke lenge til julefreden senker seg rundt omkring og det er tid for å lade batterier og tilbringe tid sammen med venner og familie.

Vi vil benytte anledningen til å takke alle medlemmer som gjør en fantastisk innsats for SIF gjennom året. Det er mange av dere som bruker masse tid i Idrettsparken gjennom et helt år og som raust bruker av deres fritid for at barn og unge skal ha et godt oppvekstmiljø. Uten alle dere der ute, hadde ikke SIF vært det vi er idag og vi sender en stor takk til alle som bidrar på sin måte.

Vi håper at dere alle får en fantastisk fin jul og et riktig godt og sportslig Nytt År.

1917 er et jubileumsår i SIF, siden det da er 100 år siden klubben vår ble startet. Vi har et variert program gjennom året og vi ser frem til å feire dette sammen med alle våre medlemmer i året som kommer.